Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Acorn
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Acorn

Acorn 09 juni 2008 14:20 #34

• Jiffy
  • Afwezig
  • Administrator
Nét in mijn stulpje aangekomen: een Acorn Archimedes A310. Tijdgenootje van de Amiga 500/2000 met de van Engelsen zo kenmerkende eigenwijsheid die al snel uit het ontwerp blijkt. En buiten het Verenigd Koninkrijk redelijk obscuur.

Zitten een paar leuke uitbreidinkjes in: CPU upgrade, extra RAM, nieuwere ROMs, backplane. Niet slecht voor 0,-- euro en een ritje naar Delft.

Komende tijd eens kijken of er mogelijkheden bestaan om een netwerkkaartje, een videokaartje, pc-emulator en een SCSI-controller aan te sluiten en daarmee een leuke retro-computer aan mijn verzameling toe te voegen...
Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...
Laast bewerkt: 30 juli 2010 19:40 Door Jiffy.

Re: Acorn 30 juli 2010 19:42 #89

• Jiffy
  • Afwezig
  • Administrator
De A310 staat op de nominatie om mijn computerpark te gaan verlaten, aangezien hij is opgevold door een Acorn A5000. Een iets modernere variant van de A310 met net iets meer mogelijkheden.

Mocht er nog iemand zijn die belangstelling heeft voor een A310 met een ARM3 processor op 25 Mhz en een geheugenuitbreiding naar 4 MB: geef ff een seintje en wie weet...
Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.71 seconden