Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Aangepaste website
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Aangepaste website

Aangepaste website 12 jan 2008 21:42 #17

• Jiffy
  • Afwezig
  • Administrator
Gisteren zijn enkele werkzaamheden op de website verricht: de oude weblogsoftware (JD-WP, een aan Joomla aangepaste Wordpressvariant) is vervangen door MoJoBlog, welke eveneens gebruik maakt van Wordpress als basis.

JD-WP, hoewel uiterst capabel, werd al geruime tijd niet meer onderhouden door de maker, met als gevolg dat het een zwak punt in de beveiliging van de website zou kunnen worden: fouten worden namelijk niet meer gerepareerd in de software.

MoJoBlog is daarentegen nog volop in ontwikkeling en wordt goed ondersteund door de maker, vandaar dat het gehele blog gisteren is overgezet naar de nieuwe software. Alle oude artikelen (ok, het waren er niet zoveel, ik ben nu eenmaal niet zo interessant) konden zonder moeite eveneens naar het nieuwe blog worden overgezet.

Ik heb tegelijkertijd de gelegenheid te baat genomen om hier en daar nog wat kleine aanpassingen in de menustructuur aan te brengen, waarbij tevens (voor de geregistreerde gebruikers) nu een apart, permanent zichtbaar, menu is opgenomen voor de Private Messages.
Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...
Laast bewerkt: 12 jan 2008 21:42 Door Jiffy.
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.67 seconden