Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Blog probleempjes
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Blog probleempjes

Blog probleempjes 17 jan 2008 11:22 #22

• Jiffy
  • Afwezig
  • Administrator
Bij het installeren van een update van de blogsoftware blijkt de installatieprocedure van de update een nogal grove fout te bevatten. Gevolg: nieuwe versie werkt niet en de oude versie is alle blog-entries kwijt.

Ik ben duidelijk not amused. Met een beetje geluk kan ik vanavond een backup terugzetten, maar dan ben ik toch iig weer een week werk kwijt...

Een hartgrondig 'GODVER' is wel even op z'n plaats.

[edit]Ik blijk niet de enige te zijn die de lul is: het regent klachten bij de maker van de update en de gewraakte (niet werkende) bestanden zijn van de website gehaald. De schade is hier echter al aangericht. Duimen dat de backup nog in orde is...[/edit]
Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...
Laast bewerkt: 17 jan 2008 17:47 Door Jiffy.
Discussie gesloten.

Re:Blog probleempjes 17 jan 2008 21:09 #23

• Jiffy
  • Afwezig
  • Administrator
En de boel draait weer. De backup werkte prima en na herinstallatie van de oude versie (0.15) van MoJoBlog is de boel weer zoals deze enige dagen geleden was. Een deel van de aanpassingen (relevante links binnen de artikeltjes) heb ik weer aangebracht, de rest volgt nog binnenkort.
Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.73 seconden