Welkom, Gast |
|
| Mijn innig geliefde provider heeft mij vandaag (1 april!) schriftelijk verblijd met de mededeling dat de up- en downloadsnelheid van mijn internetverbinding per 1 mei a.s. wordt aangepast en wel van 12 Mbps (download) naar 16 Mbps en van 1,5 Mbps (upload) naar 3 Mbps. Met name de verdubbeling van de uploadsnelheid is een aangename vooruitgang voor mijn, lokaal gehoste, website. |
Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order... Discussie gesloten. |
| De verbindingssnelheid is gisteren inderdaad en tot mijn grote vreugde verhoogd naar de eerder in dit topic aangegeven waarden. Met name de verdubbeling van de upload zorgt voor een significante vooruitgang in de mate van soepelheid van de site. Eea valt met name op indien de afbeeldingen in de fotogalerij op hoge resolutie worden weergegeven. Op naar de volgende upgrade! |
Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order... Discussie gesloten. |
|
© 2009 Clausewitz.nl All Rights Reserved.
Joomla Templates designed by Best Joomla Hosting