Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Nieuw modem
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Nieuw modem

Nieuw modem 29 aug 2009 22:04 #85

• Jiffy
  • Afwezig
  • Administrator
Al gemerkt? Ziggo is zo vriendelijk geweest mij een nieuw modem toe te sturen.

Dit wondermooie apparaat maakt gebruik van de nieuwe Docsis 3 standaard en biedt mij momenteel een snelheid van 50 Mbps down en 5 Mbps up.

De downloadsnelheid zal allemaal wel, dat gebruik ik toch niet echt. De verhoging van de uploadsnelheid is echter zeer welkom: de website werkt er weer een stukje prettiger door.

In de nabije toekomst schijnt het de bedoeling te zijn de snelheid nog verder te verhogen en wel naar 80 Mbps down en 10 Mbps up...
Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...
Discussie gesloten.

Re: Nieuw modem 30 juli 2010 19:44 #90

• Jiffy
  • Afwezig
  • Administrator
Het opwaarderen naar 80 Mbps heeft bij Ziggo aardig wat vertraging opgelopen: nog steeds niks.

Wel schijnt het nu de bedoeling te zijn eea voor eind 2010 te verhogen naar 120 Mbps, waarbij 80 Mbps als tussenstap dus wordt overgeslagen.

Ik ben benieuwd...
Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...
Discussie gesloten.

Re: Nieuw modem 24 jan 2011 20:49 #94

• Jiffy
  • Afwezig
  • Administrator
En sinds enige tijd spuugt Ziggo dan ook de langverwachte 120 Mbps down en 10 Mbps de coaxkabel in. /me is happy!
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.74 seconden