Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Laat eens wat van je horen.
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Laat eens wat van je horen.

Laat eens wat van je horen. 21 aug 2007 04:31 #2

• Jiffy
  • Afwezig
  • Administrator
Voor je in dit subforum een berichtje gaat deponeren, houd rekening met de volgende dingen...

Ten eerste: ik ben geweldig, maar niet perfekt.

Ten tweede: deze site is doorlopend in ontwikkeling.

Ten derde: zélfs voor mij is het veel werk.

Oftewel: alle tips zijn welkom en alle hulp wordt hogelijk gewaardeerd! Jouw medewerking aan het verbeteren van de site is vitaal en wordt op bijzonder hoge prijs gesteld. Heb je eigen artikelen of foto's welke je hier geplaatst wilt hebben, laat dit even weten. Indien gewenst kan eea anoniem worden geplaatst, in welk geval uitsluitend ik weet van wie een bepaald artikel is.

Het bijhouden en met name het vullen van deze site vergt bijzonder veel tijd, waarbij alleen al het directe onderhoud op regelmatige basis een forse dosis aandacht vraagt. Vandaar ook dat ik de site zodanig heb ingericht dat deze, zodra er op regelmatige basis vaste bezoekers komen, door die bezoekers gevuld kan worden. Van gastenboek tot forum, van Balkanverhalen tot YugoWiki, van links naar interessante sites tot foto's: alles kan geplaatst worden, soms direct, soms indirect.

Twijfel je over wat te doen? Vraag een modje om hulp.
Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.67 seconden