Welkom, Gast |
|
| Deze ouwe poeper van T1c heet je van harte welkom op het forum van Clausewitz.nl. Dit subforum is bedoeld om jezelf, als nieuwe forumgebruiker, even voor te stellen aan de anderen. Je kunt hier een berichtje droppen en daarbij melden wie je bent, waarom je hier een kijkje komt nemen en verder kun je alles melden wat je bij binnenkomst even aan de reeds aanwezige gebruikers kwijtwilt. Vooral ex-Joegoslaviëgangers worden van harte welkom geheten en wil ik extra aanmoedigen om het eea aan berichten op de site te deponeren. Zoals je kunt zien is er op de site een heel scala aan mogelijkheden om je eigen belevenissen en/of ideeën omtrent de Nederlandse deelname aan de vredesmacht in dit Balkanland vanaf medio 1992 tot op de dag van vandaag te kunnen spuien. Het gastenboek is de ideale plek om even kort 'hallo' te zeggen, het forum is dé plek voor de uitgebreidere discussie. Daarnaast zijn er in de secties 'Leesvoer' en 'Balkanverhalen' ook nog diverse uitgebreidere artikelen te vinden, waarbij Leesvoer voor de algemene en achtergrondverhalen is bedoeld, terwijl Balkanverhalen de aangewezen plek is voor persoonlijke belevenissen. Jouw persoonlijke belevenissen voeg ik daar graag aan toe: geef me een seintje dat je iets te melden hebt en je krijgt de gelegenheid je eigen artikelen, al dan niet anoniem, te plaatsen. Als klap op de vuurpijl voor wat betreft het als individu én als groep aan kunnen passen van de site heb ik op de site tevens een Wiki-variant, in dit geval genaamd 'YugoWiki' geplaatst. Deze Wiki is en wordt gevuld met een fikse hoeveelheid korte en lange artikelen over, naar ik hoop, elk aspect van het voormalige Joegoslavië wat relevant is of interessant zou kunnen zijn voor (Nederlandse) veteranen welke ingezet zijn in dit gebied. Indien je je hebt ingeschreven op de site, kun je onmiddelijk zélf nieuwe artikelen toevoegen of bestaande artikelen aanpassen. Van het corrigeren van een spelfout tot het plaatsen van een anekdote over bijvoorbeeld je eerste aankomst in Hotel Palace of Hotel Nunspeet: alles is mogelijk. Mocht je vragen hebben: aarzel niet om even een modje aan te spreken! |
Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order... Discussie gesloten. |
|
© 2009 Clausewitz.nl All Rights Reserved.
Joomla Templates designed by Best Joomla Hosting